tirsdag 19. april 2011

Fibrosmertene har ikke gitt seg det kan jeg skrive under på for de kommer igrunnen akkurat når det måtte passe og herjer med meg akkurat som de vil.

Merker at hvis jeg er er hormonell så herjer fibroen MYYYE mere enn ellers.  Men jeg har fått bedring av lavkarbo, hvis jeg er streng med meg selv. men til tider er det forferdelig vanskelig å unngå karbohydrater for etter en stund så MÅ man bare smake litt på edens hage. Og da er det gjort. Men det var igrunnen nesten verdt de smertene for den påskemarsipanen var bare helt vidunderlig.. god men farlig dessverre. Både for smertene mine og vekta.



Påsken er her og påskeegg marsipan er min aller største favoritt i påsken. Jeg har vært nødt til å innta påskeegg med marsipan selv om det skaper vondter.

1 kommentar:

  1. Ja noen ganger må man tilate seg litt kos, selv om det straffer seg i etterkant.
    Ønsker deg en påske med lite smerter og fint vær. :)

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails