tirsdag 25. januar 2011

Støy



Hverdagsstøy. Støy...

Opplever mye støy for tiden. Det er støy rundt meg. Den forstyrrende støyen som innehar alle de problemene som er rundt meg. De menneskene rundt meg som står i problemer, det er hva jeg kaller for støy. Det er en støy som man ikke kan gjøre noe med, det er ikke at andre plager meg men at jeg lar støyen utenfra komme inn. Forstår dere?

Kan du stenge ute den støyen litt? klarer du? jeg kan noen ganger, noen ganger ikke. Da får jeg ikke skrivero. Til å skrive i bloggen min. Til å bidra noe til dere der ute, slik at dere kan lese her, og kjenne dere igjen, og finne informasjon , som jeg kan gi dere, for at dere skal få en bedre hverdag.

Jeg kan ikke være der før jeg kan stenge ute støyen. Akkurat nå er det noen som lager støy, ikke nødvendigvis i negativ forstand, men denne støyen gjør at jeg får ikke skrivero, fordi hodet mitt er opptatt..

Heise skuldrene, og trekke inn pusten og stopp. Der er jeg for tiden....

Gjør sammen med meg.. motsatt..

Trekk inn pusten, alt du kan. Kjenn at lufta helt nede fra magen blir med. Bøy hodet framover og kjenn at skuldrene skal slippes ned i det du puster ut... la all dritten av det du har sittet inne med, spys ut i luften som kommer ut...

Gjør det en gang til.. helt til den indre søppelkassa di er helt tom. Se for deg søppelkassa blir tømt mere og mere og til slutt så er den helt tom.

Så teller du ned.. fra 100 til 0. Uten å tenke på noe. Bommer du på et tall? fordi du begynte å tenke på noe? start på nytt. Helt til du har telt fra 99 til 0 uten å bomme.

Da er du avslappet. ...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails