tirsdag 1. februar 2011

Fanget



Fanget i min egen kropp?

Jeg VIL ut å gå og kjenne den friske luften..

Men det innerste meg sier nei Det innerste fysiske meg sier nei...

Det innerste mentale meg sier nei..

Må bare...

Rydde rommet

Rydde ut av oppvaskmaskinen..


Bytte toalettrull, alle de dagligdagse tingene..

Utmattet...p...ause... påan igjen.. jobbe litt.. snart ferdig..

Re opp sengene og sette på en maskin...

Henge opp tøy, oi, stativet fullt. Brette tøy, legge på plass og SÅ  henge opp det våte..til tørk.

Joda det tar litt lengre tid, men det GÅR jo ! må bare dele opp, det er hva som er greia. Og for all del, ikke la husarbeidet ta all din tid, det er ikke fair ovenfor deg selv, men absolutt heller ikke ovenfor barna dine, la de komme opp i sofaen og krype rundt på deg litt,les en bok, det går helt fint å kose seg også,.

Jeg tar et rom av gangen. Og har goood tid! Hadde det vært meg før i tiden da jeg var virkelig hyperdame, så begynte jeg gjerne å legge plen jeg på formiddagen og slapp ikke trillebåra før alt var ferdig. Tisse og spise det venta jeg med haha..


 

3 kommentarer:

  1. Ved Jeaninne hørte jeg om bloggen din.
    Dessverre er oversetteren veldig dårlig, men i utgangspunktet det er kjent som selvstendig bekymret (CFS / Fibro) hva som menes. Alle de beste!Hilsen fra Luna

    SvarSlett
  2. ja jeg må si det innlegget er utrolig bra, kanskje jeg bør oversette det..men ikke i dag...vi er vel alle mer eller mindre utsatt for det samme.mange hilsen

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails