torsdag 3. februar 2011

Kom deg ut!!



Er du sånn som meg, at når sola skinner, da man egentlig kunne hatt en fin tur ut, så tenker du:

  • Sol! bra klestørk ute!
  • Sol! steike å skittent det ser ut her inne.. oh støv.. må visst vaske litt
  • Sol! Trekke for gardinene. Det ble så lyst her inne. Liker ikke sterkt dagslys.
Så er kvelden kommet, og "endelig" er det behagelig lys inne igjen, og du ser ikke støvet som var så tydelig tidligere. Og du kan trekke vekk gardinene og nyte utsikten av mørke..





Du må komme deg ut. Seriøst. Jeg også. Jeg må. Skal vi gjøre det sammen? skal vi ha onsdagen som fast ut å gå dag? eller bli enige om at hver dag sola skinner så skal vi ta en halv time ute i frisk luft?

1 kommentar:

  1. God idé! :)

    Jeg har akkurat kommet hjem fra et par runder rundt et vann vi har her, tror det er 6 km rundt eller noe sånt. Det var helt nydelig, og gjør så utrolig godt.

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails