søndag 13. februar 2011

Mindre stress-mindre smerter?



Jeg er så "heldig" å ha diagnosen adhd i tillegg til fibromyalgi. Det å ha en indre uro er ikke akkurat forenlig med å ha vondt i kroppen. Men nå har jeg begynt på medisiner mot adhd, men måtte kutte ned på smertestillende da. Det har jo gitt seg utslag på mere smerter, men etter en stund med adhd medisin, så kjenner jeg at roen begynner å komme, og det gir meg en bedre kropp også.

Samtidig så har jeg begynt på en slankekur, og skal ned 10 kilo før sommeren, har nå klart å gå ned 5 kilo, hurra! Har jeg klart 5 så klarer jeg 5 til det må da kunne gå an. Jeg merker nå iallfall også at jeg har mindre smerter ved at jeg har gått ned i vekt og at jeg er mindre urolig.

Håper dette vedvarer. Har enda plutselige smerter som hogger i meg men jeg må innrømme det er hver gang jeg har inntatt sukker, når jeg har fått en "sprekk" i min slankekur. Jeg prøverå holde meg unna karbohydrater, jeg spiser maks 90 til dagen.
Når jeg da spiser mye sukker så får jeg en smell i kroppen. Så nå er det bare enklere å kutte sukker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails