søndag 20. februar 2011

Har jeg funnet kilden til et bedre liv?

Denne lett isen her, med frosne skogsbær, kan man lett unne seg på en lavkarbodiett.



Lavkarbodietten har gitt meg HELT ny energi,og seff, noen kilo mindre, pluss, LOADS av energi!

Og alt det man kan spise da..!

Lørdag hadde vi til middag, en kyllingwok, med ferske grønnsaker, det var absolutt ikke nødvendig med ris elelr nudler til. Vi ble stappmette.

Til dessert hadde vi Gerds ostekake



Og lørdags snacksen, nøtter og mandler :-)Og en liten bit med sukkerfri sjokolade fra sukerfritt,jeg anbefaler den mørkeste :-)








Og hvem sier vi trenger sukker, når man har en sånn liten herlig prinsesse da:-)




Dette er min aller største kilde til et bedre liv. :-)


7 kommentarer:

  1. Så delig mat! Så fine bilder! Fin datter! Helmaks. Hvis du attpåtil har fått til å få vektkontroll med å spise så mye godt, så har du vært flink eller heldig alt etter som. :-) Artig å få se fra livet.. <3<3<3

    SvarSlett
  2. Takk for det, hvem enn du er :-) Jeg vil si jeg har vært flink OG heldig. Jeg har vært flink å være sta og ikke gi etter, og det å følge en streit linje på kosthold krevet jo litt at man følger med. Men det var enklere enn jeg trodde.

    Takk for at du kommenterer hos meg, det setter jeg stor pris på :-)

    SvarSlett
  3. Tror det blir enklere når en merker att det funker jo :) Jeg er lettere i kroppen har mere energ, Føler meg rett og slett gladere av å prøve dett

    SvarSlett
  4. Ja og da har man mye lettere for å fortsette, når man merker det på humøret også ikke minst!

    SvarSlett
  5. Fikk et tips jeg tenkte jeg skulle fortelle deg om. Hørte om ei som hadde en del problemer. Hun leste boka kjerne sunn familie. Den er jo ganske ekstrem, men det var mye nyttig i den sa hun. Tips, triks og oppskrifter:)

    Så flott at du har finne noe som paser deg, å stålviljen er på plass ser jeg jo:)

    SvarSlett
  6. Å så spennende, den boka må jeg undersøke litt om ja. Hvordan ekstrem er den?Takk for at du er innom bloggen min marit. Har du lyst til å linke til bloggen min,og skrive at det er en blogg om fibromyalgi?

    SvarSlett
  7. Ja, det skal jeg gjøre. Her er ei som lever etter boka http://unesmat.blogg.no/

    Vet ikke helt hvor ekstre den er, har ikke lest den selv, men har ei veninne som har tatt til seg mange tips.

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails