tirsdag 15. februar 2011

Valget mellom to ONDER



Jeg blir GAAL! Nå har jeg hatt en sååå lang periode med sååå fin som jeg har vært i kroppen..så kommer smertene tilbake FOR FULLT!!

Hva har jeg gjort annerledes i det siste? jo på lørdag så spiste jeg litt mye søtt og sånn, og på søndag også, og jammen med på mandagen også. Det har bare blitt verre og verre og jeg må bare krype til korset og si at jeg har faktisk smerter mye pga søtsaker. Sukker.

DET ER NÅ INGEN TVIL!!

Må jeg velge mellom å kutte helt ut snop og digg, og det å  ha smerter??




for et SKJEBNESVANGERT valg! Noen ganger unner jeg meg å kose meg litt ekstra, men det vil si at hvis jeg "unner" meg noe godt, så STRAFFER jeg meg selv...


*snufs*


er det MULIG??




Det er kanskje det...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails