onsdag 11. mai 2011

Et tilskudd til familien




Denne lille voffsen her, er vårt nye familiemedlem. Og denne lille fyren her er virkelig en inspirasjon og motivasjon til et bedre liv!

Han har forandret oss alle. Spesielllt meg og min datter. Min datter har vært en smule "enebarn" hvis dere skjønner hva jeg mener, hun er tre år, og ja hmf.. liten primadonna. Men denne lille fyren her har gjort noe med ho snuppa vår. Hun har vokst så på dette, hun passer så på han og har så herlig omsorg for lille gullet.

Æ æ så glaaa i dæ Kasper sier ho hver dag. Å  så sjønn du er kasper sier ho, og nusser han på hodet. De to er blitt bestevenner!

Og jeg er ute flere ganger om dagen med han og det får meg mere aktiv, og så er det jo utrolig morro å ha en liten venn som følger meg så fint som han.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails