fredag 20. mai 2011

Jeg har meldt meg på KK mila!!




Hvorfor har en dame på snart 40 år meldt seg på KK mila, som enkelte dager knapt kan gå framover? Jeg tenker at du kanskje tenker jo ho gjør det på tross av at ho er så skral, men jeg gjør det FORDI jeg er så skral. Jeg har ikke behov for å bevise noe for noen. Jeg har ikke heller behov for å bevise noe for meg selv, og jeg er heller ikke enn sånn superglad optimist som tror at alt ordner seg for snille jenter osv..

Det er jo det som er så fint med galgenhumoren, at en gjør noe sånt. Jeg er langtfra trent, og jeg kan IKKE løpe. Men jeg stiller opp jeg på startlinja og gir alt jeg har, og om det innebærer at jeg er sistemann i mål , so whatt?? jeg har tross alt hatt det sabla gøy!

Det er viktig å ikke ta seg selv så høytidelig!!



VI er fire jenter som har ordna oss Suite på Royal Christiania i Oslo, det aller beste hotellet EVER. VI skal spise, drikke og kose oss fra fredag til søndag. Tilgang til Spa, og frokost begge dager.

Du kan melde deg på HER

1 kommentar:

  1. Jeg skal også løpe KK-mila den dagen. Tøft at du har meldt deg på. Det blir gøy!

    Lykke til!

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails