lørdag 30. oktober 2010

Utmattet men lykkelig!


Jeg har ikke skrevet noe i bloggen i helgen, fordi jeg har vært opptatt med å KOSE meg :-) Vi var på et utrolig flott hotell, gjennom coop hotellkupp! Enkelt og greit, man er coop medlem, og får ligge på hotell to personer i to netter, for kr 1500.

Det hotellet vi hadde i  helgen, var på alle måter handicapvennlig, med flere handicaprom, og på rommet hadde de også store dusjer, og et gedigent badekar! Frokosten var en DRØM!!

Personalet, var så hyggelige, de stod på, hundre prosent, for at vi skulle ha det hyggelig. Vi er så overveldet, og glade og har en virkelig god følelse av å bli tatt ekstra godt vare på!

Og det er ingen bakdel at rett på utsiden av hotellet, er inngang til Oslo City, Byporten shopping, og Arkaden som er bare å gå gjennom så er du på KarlJohan!

Enda en viktig ting, skal man på Spektrum, så går man ut døra på hotellet, 50 meter bort til inngangen til Oslo city, tar heisen ned og går rett opp og så står du ved inngangen til Spektrum!! Alså, 5 minutter å gå!! ikke det engang!

Dette må jo være et ypperlig hotell for de som ikke kan gå så mye, man er i sentrum av alt, og man kan gå tilbake til hotellet og ta pauser, for så å ta seg en tur ut igjen.

Og det er jo rett ved jernbanestasjonen, og buss stasjonen! kan man få det bedre egentlig??

En slik tur burde alle unne seg av og til, man trenger å komme bort fra hverdagens stress og mas.

Tusen takk til de skjønne hotellansatte som gjorde at oppholdet vårt ble helt fantastisk bra. Dette var en herlig tur for to skrøpelige damer som har mye vondter.

Og, ikke minst, jeg må bare si, GUUD FOR NOEN SENGER!  ja jeg sov hele natta begge nettene, uten å opp og måtte på do, eller opp og drikke vann, eller opp for å sitte i en stol. Hele natta sov jeg...

So, im happy!

(Bussturen hjem er årsaken til at jeg er litt utmattet, da 5 timer på buss er ikke noe godt for en kropp som min)

Legg merke til de gedigne putene bakerst i senga, disse putene kan man få kjøpt, og ta med seg hjem. Disse er spesialsydde for hotellet og de fins ikke maken. Jeg ville ha med meg hjem to puter, men fikk ikke de med meg i bagasjen og så var budsjettet overskredet allerede, men man kan få kjøpt disse putene på andre choice hoteller, og disse putene, kan jeg anbefale for dere som har smerter, denne puta er ikke en hva som helst pute; når du lener deg tilbake på den, så synker du inn i den.. *sukk*

Jeg ønsker meg to slike puter!! håper jeg får råd til et par stykk snart, må bare skrape litt hehe..

Det ene hjørnet av suiten, ja de kaller dette for juniorsuite.

En liten sneak peak av fotografen og blogge innehaveren :-)


Utsikten fra den andre siden av rommet. Vi fikk et hjørnerom.

Her ligger vi på senga og slapper av, første kvelden, etter å ha vært ute å spist kinamat.

Flott bad, med stor og romslig dusj rett ved badekaret

Utsikten fra balkongen vår, ned til inngangen til Oslo City, og de har åpen til kl 22 !


2 kommentarer:

  1. dette var et skikkelig inspirerende innlegg! Vi har planer om oslo-tur om en måned, hvis vi får det til, så da kan dette hotellet, med sin flotte beliggenhet være et alternativ. Fikk dere frokost på hotellet? :-) Det synes jeg er et "must" når jeg skal bo på hotell. Hva var pris på dette, når dere brukte coop-tilbudet? :-)

    SvarSlett
  2. Ja frokosten var inkludert og det er den FINESTE OG BESTE FROKOSTEN jeg noen sinne har hatt på et hotell. Det stod en kokk å laga omelett til deg mens du venta. Prisen på dette var det samme som alle coop sine tilbud, 1499 var det vel for to dager. Hvis ikke hotellet ligger ute på coop sine hotellkupp sider, sender du hotellet en mail, og sier at du har blitt anbefalt hotellet av meg og at dere vil benytte dere av det samme tilbudet, og så spør du om det er mulig å få booket hotellet på coop hotellkupp, via dem. Jeg gjorde det slik. :-)
    Og så hvis du har spesielle behov for hotellrommet så fikser de det :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails