torsdag 14. oktober 2010

Et søtt lite hjelpemiddel


Denne søte lille dingsen her, er faktisk en elektrisk trøsykkel! Jeg har kjøpt denne, fikk den til en tredjedel av prisen, og det ble 4000 kr. Den går på strøm, så det er bare å lade den opp så går den nesten en mil før den må lades. Bor du i bakker, og langt fra butikken, og har vondt for å gå langt, bære poser, så kan du bruke denne her, og putte litt varer oppi diverse smårom rundt på denne sykkelen, samt du kan ha med deg en ryggsekk og få med deg ytterligere litt ting og tang.

Jeg kan ikke få lovprist denne sykkelen nok. Den gjør ingen lyd fra seg, du bare stikker inn nøkkelen i tenninga, og vrir på gassen,så gir den en 30 km/t.


Det er bare et supert hjelpemiddel for oss som trenger et hjelpemiddel for å komme oss fra a til b korte strekninger og som ikke har lyst å komme trillende i en elektrisk rullestol..:-)

Aldersgrensen er 12 år, den går som vanlig trøsykkel, ergo samme regler som en trøsykkel. Ingen registrering, ingen skilter. Bruk sykkelstien men bruk tuta når du kjører forbi noen, for de kan ikke høre deg komme, den er helt lydløs:-)

Men...


Kan være lurt...









Å bruke sykkelhjelm :-)

6 kommentarer:

  1. Stilig! Grattis med ny sykkel. :)

    SvarSlett
  2. Det var en fin sykkel:-) Skulle hatt en slik jeg også....må begynne å spare litt da.... jeg skal kanskje få låne en slik elektrisk rullestol fra NAV men føler ikke at jeg er helt DER enda...at jeg skal kjøre rundt i en slik eldre gjør. Du må gjerne legge meg til i listen din. Du har en superfin blogg:-)Hilsen Beathepower

    SvarSlett
  3. Takk Inger Lise,og Beathepower,du er lagt til i listen min :-)Takk for kompliment!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny sykkel! DEn var jo skikkelig stilig.. ser deg for meg opp bakkene på vei hjem :-)

    SvarSlett
  5. Takk takk Helene, ja den går GAAANSKE seint opp bakkene hihi..

    SvarSlett
  6. hvor kjøpte du den? har også sykt lyst på en sånn! :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails