torsdag 7. oktober 2010

Hva trigger smertene?




Jeg har laga en liste over hva som kan trigge smertene

Jeg har funnet noe bak hvert punkt, og lagt en link i skrifta, sånn at du kan trykke på hvert punkt og se hva jeg fant om dette. Den siste, fysisk hard muskeltrening, fant jeg ikke noe om, men jeg har egenerfaring og hørt andre fortelle, at å trene med vekter når man har fibrosmerter i armene, kan være veldig smertefullt.

Men også fysisk trening  vil REDUSERE smertene. Fant en link om det, ser Her

Hva trigger DINE smerter...?

2 kommentarer:

  1. Mange av dei punkta som du har lista opp der, stemmer veldig til overeins med min erfaring. Stress, dårlig nattesøvn, bekymringer, veromslag og hard fysisk aktiviet..

    Den fysiske aktiviteten eg tåler best er faktisk sykling. Det å gå, jogga eller å springa er det værste eg kan finna på..

    SvarSlett
  2. Ja det er det samme med meg Inger Lise.jeg så et sted du spurte om Vivitex, jeg kjøper av en dame som sender over hele landet, og produktoversikten kan du finne på www.biadesign.no

    Det er veldig kjekt å handle med ho jeg handler med, ho tar ikke store summer for å sende det kun porto:-) Du får ta en titt på biadesign sine produkter så kan jeg heller gi deg tlf nr til hun damen jeg handler av.

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails