fredag 1. oktober 2010

Om å bytte fastlege..

Dette er en arkivmelding fra et par måneder tilbake:





Var hos en lege i går på en prat, da jeg ønsker å bytte fastlege siden min lege er mye i permisjon nå.

Fikk meg litt sjokk.

Hun vil ikke overta meg. Pga medisinene jeg går på. Hun sa at hvis jeg byttet til henne så ville hun seponere all medisin, og anbefale meg å snu tankene litt og ikke tenke på smerten, og så ville hun anbefale hardtrening på helsestudio.

Er i sjokk!

Jeg går tur en time hver dag, /kveld, det er mere enn mange FRISKE mennesker får til. Jeg tenker positivt, og prøver stadig nye ting for å unngå smertestillende. Men jeg kommer til kort hver gang. Jeg kan ikke stoppe med smertestillende, da vil min hverdag ende opp som sengeliggende.

jeg skal be legen min henvise meg til smerteklinikk nå.

Jeg er så lei meg! for jeg er så lei av å ha vondt!

Jeg er utrolig glad for at jeg har noen gode venner som oppmuntrer meg og som er snille med meg. Og som stiller opp og hjelper meg. Og foreldre som er så utrolig snille og hjelpsomme...

Og takk til bestevenninna mi som går med meg å går tur når jeg klarer det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails