onsdag 6. oktober 2010

Chlorella og spirulina, igjen.



Jeg må jo melde litt om hvordan det går med de algene jeg drikker, og jeg kan bare melde om at energien ser ut til å melde seg ja. Jeg har aldri gjort så mye på en dag som jeg gjorde i går. Men fikk jo straffen i natt da, med mye smerter og vondter og hele dagen i dag.

MEN, ikke noe å bli skremt av det, jeg må bare vite at Chlorella og Spirulina kan gi energi men at kroppen min tåler ikke å gjøre for mye av gangen, så jeg MÅ bremse ned litt . Men er ikke så lett, når man kjenner at man klør etter å få bevege seg og gjøre noe.



Vi må vel alle være enige om at det er bedre å være syk og ha energi enn å være syk og ha null energi....?:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails