søndag 3. oktober 2010

Fakta om Fibromyol

Det var vanskelig å finne noe konkret om Fibromyol utenom alle de helsekostbutikkene på nett som selger den, jeg ville finne noe som er fakta og ikke reklame, så jeg fant noe på Norges Fibromyalgi Forbund og de har skrevet dette:

Fibromyol:
Et naturprodukt bestående av Tusenfrydblomst, effektiv ved muskel- og leddplager, hodepine og er beroligende, Oliven som er særdeles virksom ved virus og bakterier, Mandel som gir bedre nattesøvn og Rød Vinranke som virker effektivt ved kronisk tretthet.


Hva sier brukere som har brukt denne tabletten?

Her er noen linker der du kan lese om andres erfaringer med fibromyol:

http://www.fibromyalgi.no/forside/forum/hverdagsprat/fibromyol

http://sunshine35446.yuku.com/topic/18406

http://fibromyalgi.no/forside/forum/hverdagsprat/finnes_det_effektiv_smertelindring_for_fibromyalgi


Jeg ville uansett prøvd de i et par måneder, jeg er på første brettet mitt selv, og jeg skal ikke si at det ikke hjalp, før jeg har brukt det i to måneder. Skal oppdatere her når det er gått to måneder.

6 kommentarer:

  1. Hvordan går det med Fibromyolen? Har du gitt den opp, eller har den hjulpet noe?

    SvarSlett
  2. Hjalp ikke på meg. Dessverre. Men nå har jeg iallfall prøvd. Har begynt på TRIOMAR nå, den er sunn for kroppen uansett om den hjelper eller ikke, det er omega3 i litt sterkere doser,så den heter Triomar Ledd. Ikke merka noe enda, men jeg tar de til boksen er tom. Blir jeg ikke noe bedre av de, neivel så har jeg iallfall prøvd.

    SvarSlett
  3. Wonderful site you have here but I was curious about if you knew of any user discussion forums that cover the same
    topics talked about in this article? I'd really love to be a part of group where I can get advice from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Many thanks!

    Also visit my weblog :: Le Parfait Reviews

    SvarSlett
  4. Does your site have a contact page? I'm having a tough time locating it but, I'd like to shoot
    you an e-mail. I've got some recommendations for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it expand over time.

    Also visit my web page; Rejuvenex Wrinkle Reducer

    SvarSlett
  5. I all the time used to study paragraph in news papers
    but now as I am a user of internet so from now I am using net for articles or reviews, thanks to
    web.

    Also visit my blog ... Pure Garcinia Cambogia Extract

    SvarSlett
  6. Incredible! This blog looks exactly like my old one!
    It's on a totally different topic but it has pretty much the same layout and design. Outstanding choice of colors!

    Feel free to visit my page - Online Home Careers Reviews

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails