mandag 18. oktober 2010

En god latter forlenger livet..


Mye hjemmesitting?

Vanskelig å komme seg ut?

Man blir veldig hjemmekjær når man er syk, når leddene verker, og hodet bare er helt fullt av hele dagens kjas og mas.

MEN....


det å gå ut sammen med noen, å spise litt, få seg en god latter, det er som balsam for sjelen......!

Jeg var nemlig ute i går, sammen med personer som har både god humor og som latteren ikke sitter langt inne hos..

Og jeg lo.. og lo.. og lo!

Så kom deg ut, sammen med de menneskene, som gir det lille EKSTRA. de menneskene som får deg til å føle deg bedre,

De menneskene som før deg til å LE! Ja, du vet hvem du tenker på nå, garantert.. De fleste har, noen, som de har det gøy sammen med, som har samme humoren..

Og jo flere desto bedre! en god gjeng, på noen stykker, gå ut å spis, ta et glass vin, eller brus, og ha det gøy, la samtalen gå, mimre litt, (kanskje noen gamle klassevenner?) og garantert så har man mye å le av *knegg*


Kan man finne noe som er bedre for kropp og sjel...? neppe! om jeg hadde vondt i kroppen da jeg la meg i går? ja det hadde jeg, men jeg la meg med et smil rundt munnen, og hadde en deilig tilfredshet over at jeg hadde faktisk vært UTE av HUS og LEDD! mere enn jeg har ledd de siste månedene til sammen nesten.

Så dette er en riktig god PAINKILLER!

lykke til (si gjerne fra hvordan det var :-))

1 kommentar:

  1. Så sant så sant! Veldig godt å komme seg ut av huset en stund og få nye impulser!

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails