lørdag 2. oktober 2010

Lørdag

Lørdager er fine, spesielt de lørdagene man kan sove litt lengre. Mini er med pappan sin og jeg kan få drikke kaffe og bruke den tiden jeg trenger på å komme meg. I det siste har jeg brukt både magnetarmbånd, Fibromyol og chlorella og spirulina. NÅ skal jeg prøve ut EN TING av gangen. Så jeg kjører på med Fibromyol, og ser hvordan jeg har det etter en måneds tid. Det er jammen ikke lett når man prøver alt og ingenting ser ut til å hjelpe. Jeg har nytte av noe som heter Vivitex, som kommer i forskjellige infrarøde plagg. Det gir meg varme på smertestedet, og bedre blodsirkulasjon, noe som igjen gjør at jeg får en moderat smertelindring. Men noen ganger må jeg ha en pause for jeg blir så fryktelig varm av å gå med disse plaggene. Men jeg har en madrass, som jeg har kontinuerlig, som har både magneter, vivitex, og karbontråder i seg. Karbontrådene gjør at stråling og vannårer blir brutt. Jeg har nemlig fått målt over senga mi og jeg har en del stråling/vannårer der.

Hver 14.dag må madrassen "luftes" og ristes. Da frigjør man plass i madrassen, man tømmer den rett og slett for stråling. Man må da lufte den ute i lyset. Jeg merker fort når madrassen begynner å bli "full". Det er ingen mirakelkur, men den hjelper noe. Så alt som har noe lindring, det sverger jeg til. SÅ den madrassen ligger der hele tiden.

Her kan du lese mere om Vivitex. Jeg kjøpte madrassen på en demonstrasjon hjemme hos meg, og fikk den til halv pris. Så det er lurt å ha en demonstrasjon hjemme hos seg og få produkter til halvpris eller gratis, om man har lyst å prøve det ut.

(jeg får ikke betaling for å reklamere for dette, bare sånn at det er sagt. )

8 kommentarer:

  1. of course like your website but you have to check the spelling on
    quite a few of your posts. Several of them are rife with spelling
    issues and I find it very troublesome to inform the reality then again I'll definitely come back again.

    Here is my website: Order Garcinia Cambogia

    SvarSlett
  2. Superb, what a weblog it is! This webpage presents valuable information
    to us, keep it up.

    Also visit my web blog :: Download Muscle Maximizer

    SvarSlett
  3. Appreciate the recommendation. Let me try it out.

    Feel free to surf to my web blog :: Online pay day loans

    SvarSlett
  4. Hi there, I believe your site could possibly be having
    internet browser compatibility issues. When I take a look at your blog in Safari, it
    looks fine however, when opening in IE, it has some overlapping
    issues. I merely wanted to provide you with a quick heads
    up! Apart from that, excellent blog!

    Feel free to visit my homepage :: Test Force Extreme

    SvarSlett
  5. It's enormous that you are getting thoughts from this post as well as from our argument made at this time.

    Feel free to visit my web blog; Testosterone

    SvarSlett
  6. Good day! I know this is kinda off topic but I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in trading links or
    maybe guest authoring a blog post or vice-versa? My website goes
    over a lot of the same topics as yours and
    I believe we could greatly benefit from each other.
    If you might be interested feel free to shoot me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Awesome blog by the way!



    Also visit my web site: Beta Force Muscle Solution

    SvarSlett
  7. Wow, this paragraph is nice, my younger sister is analyzing these kinds
    of things, so I am going to tell her.

    Here is my blog post ... Test Force Xtreme Review

    SvarSlett
  8. I am curious to find out what blog platform you are using?

    I'm experiencing some minor security problems with my latest blog and I'd like to find something more safeguarded.
    Do you have any suggestions?

    Feel free to surf to my page ... raspberry ketone

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails