fredag 1. oktober 2010

Alternativ medisin

Her har det vært prøvd ut MASSE! men nå har jeg alså hørt at det er noe som man kan få kjøpt på helsekost som heter Fibromyol, ser på nettet at noen har hatt nytte av dette, og andre ikke. Har også lest om selolje, og omega3 skal være bra. Og så har jeg hørt om Chlorella og Spirulina som er noe alger, skal skrive mere om de senere.



Jeg har latt meg fenge av det jeg har funnet skrevet på nettet, og har alså begynt å spise alger. Så får jeg da se hvordan dette virker. Samtidig så tar jeg fibromyol.

Jeg har prøvd mange andre ting også, noe som hjelper som jeg bruker i dag, og noe som jeg bare har rett og slett kasta i søpla. Disse tingene skal jeg skrive mere om, en annen dag.

2 kommentarer:

  1. Hei vennen! Grattis med ny blogg!!
    Du, jeg er veldig spent på om du merka noen effekt av Fibromyol...?

    SvarSlett
  2. Jippiii min første kommentar!!! jeg har tatt fibromyol en uke nå og jeg merker INGENTING enda. Men de som forteller om dette på nettet sier man må gå noen uker, så skal gi det en sjanse. Så jeg skal ta fibromyol noen uker, jeg gir det to måneder, og har det ikke blitt noen endring til da, så kutter jeg den ut. Da er det selolje neste.

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails