søndag 3. oktober 2010

Har noen lyst til å hjelpe meg litt?

Dere som har blogger, kan dere hjelpe meg å spre  bloggen min, "painkiller". Evt skrive om bloggen min at den omhandler kronisk smerter, Fibromyalgi, og helse. Den er jo ment primært for de som har fibromyalgi, eller andre kroniske smerter i kroppen. Jeg blir veldig glad for hvis jeg får noen følgere på bloggen min, og flere lesere.

Håper at noe har lyst til å legge bloggen min på blogglista si og skrive en overskrift blogg om fibromyalgi og kronisk smerte, eller noe i den duren, slik at de som har fibro kan se den.

Jeg lurer også på hvordan jeg kan legge ut painkiller på nettet slik at den er søkbar, dvs, at den kommer opp når man søker på fibromyalgi. Noen som har noen tips hvordan jeg gjør det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails