torsdag 7. oktober 2010

Aromaterapi



I dag skal jeg til Aromaterapimassasje,og det er noe som gjør utrolig godt for kroppen. Man plukker ut de oljene man selv vil bruke, ved å lukte på alle oljene, men man kan kun ta 5 stykk. Så blandes oljen, og settes i et varmebad, og så begynner damen å massere med varm olje over hele kroppen. Dette har jeg lest et sted, at er noe av det beste smertestillende man kan få med fibromyalgi smerter.

Det er heller ikke rart, for man blir jo knadd og massert på hvert eneste punkt i kroppen helt ut til fingertuppene. Å føttene. Jeg blir massert i fingrene, og armene, ryggen og nakken, og skuldrene og bakhodet. Jeg slapper fullstendig av, og oljene trekker inn i kroppen og gjør faktisk noe med meg. Oljene er eteriske oljer som faktisk virker i ett døgn etterpå!




Jeg kan virkelig anbefale denne massasjen. Hvis du bor i Kristiansand og omegn, så kan jeg anbefale der jeg går, Beate, ei tysk dame som har lokale sammen med datteren sin, som er fysioterapeut. Disse damene har virkelig peiling på dette, og Beate har 30 års erfaring på aromamassasje, og hun er dyktig. Merker det at hun masserer så rolig og så lange gode tak, hun er ikke for hardhendt, og ikke for løshendt. (hehe rart ord.)

Prisen jeg betaler for en god time er 680. Og absolutt verdt det. Men husk, skal du ha denne typen massasje, så IKKE gå hjem å gjør noe. Det er forbudt. Slapp av resten av dagen og gjør INGENTING. Det er meningen at du skal hvile etter en sånn massasje. Lover deg at du vil føle deg helt utrolig avslappet, og ikke minst, humøret ditt vil være mye bedre. Tror det skilles ut noen millioner endorfiner (lykkehormon) mens en sånn massasje pågår.

Jeg kan ikke få fullrost dette nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails