mandag 25. oktober 2010

Endelig en god natt!

Endelig fikk jeg ei god natt. Jeg la meg på min vivitex madrass, og surra på meg vivitex armbånd, på albuene mine, på hendene, og et ryggbelte øverst på ryggen. La meg på ull lakenet mitt, med ulldyna over.

Og jeg sov som en STEIN hele natta! Så ull og vivitex, funker best for meg, og sammen. Dette var natta for to dager siden. Så i natt gjorde jeg det samme, men ble selvfølgelig sittende oppe fordi jeg ble så kvalm, hadde vært bilsyk tidligere på dagen og trodde det var det, men den bilsyka stoppa jo ikke. Men utenom dette med kvalme og sånn, så er kroppen min mye bedre.

Har hørt noen sagt at man kan ikke kjenne på mere enn en smerte av gangen, så er det pga man er kvalm at man kjenner mindre på smertene?

Uansett, den natta for to dager siden da sov jeg endelig hele natta og de funka det jeg gjorde. Og hva det enn var, som gjorde meg så bra, jeg er bare takknemlig for en hel nattesøvn..

Og jo mindre medikamenter, desto bedre. Medikamenter er æsj for kroppen.

1 kommentar:

  1. Hei! :)

    Fant bloggen din på kommenteringen på innlegget om bloggeren som er i "klammeri" med nav. ;)

    Da jeg fødte fikk jeg spinalhoddepine og blærekatarr. Hodepinen forsvant da katarren sto på, men så fort medisinene virket kom den tilbake. Så ja, jeg tror kroppen bare lar deg takle en ting av gangen.

    Kroppen har aldri vært så bra som da jeg var gravid heller, jeg hadde et tøft svangerskap med hyperemesis. :P

    God helg!

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails