fredag 22. oktober 2010

Aaaauuuu!!



Au!

Det er urettferdig, at man skal lide av en sykdom som det faktisk ikke fins medisiner mot. Fibromyalgi har ingen bra medisiner mot fibro. Håper de finner noe snart.

 Legen min sa faktisk at det hadde vært bedre om jeg hadde hatt leddgikt for der kan man gi medisiner som virker BRA.

Jeg surrer  meg inn i alskens ull og vivitex, ja det hjelper. jeg ser jo nesten ut som en mumie enkelte dager når jeg har pakket meg inn i alt jeg har av behandling


(ja i morgen føles det sikkert litt bedre, godt med en utblåsning)

2 kommentarer:

  1. Hei
    jeg vet hvordan du har det ,
    Jeg ble med på et prosjekt ved smerteklinikken ved st olav i trondheim og endelig har jeg fått en medisin som virker,
    har fått et helt nytt liv , Ikke 100% men iallefall mellom 95 og 99% bedre,
    -snakk med legen din om disse tab,
    de heter DHC Continus,
    Håper at du får begynne på disse og at du får et bedre liv
    Hilsen Heidi

    SvarSlett
  2. Hei Heidi, dette høres spennende ut, denne skal jeg sjekke ut! Tusen takk for innspill! Blir kjempeglad når noen legger igjen kommentarer, og enda gladere når de kommer med tips/ideer/råd! Tuusen takk!

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails