onsdag 6. oktober 2010

Hmmm..jada.. noen blemmer går man på.

Jeg gjorde jo blemma i går. Var så bra energi i kroppen i går kveld at jeg fant ut at istedet for å satse på at jeg er bra i morra tidlig så tar jeg husarbeidet i natt. Så jeg holdt på til tre tiden. Så dagen startet som den pleier, med verkende fingre og verkende resten av kroppen. Ryggen med, siden at den er operert for mange år siden og absolutt ikke heller samarbeider.



Så jeg stod opp krokete og bøyd og klarte å karre meg til sofaen, velta kroppen over sidelengs og fikk slengt meg bakover, opp med beina. Fikk meg en kaffekopp, og satt å slappet av med frokost og ventet på at det skulle bli litt bedre, såpass at jeg kunne kle på meg.

Men ingenting skjedde. Jeg måtte gi tapt for dusjen og badekaret og ta en lett kattevask og hive på meg onepiecen,og et pannebånd på hodet. Jeg hadde en avtale klokken 14 og slik stilte jeg opp, alså, i onepiece og strikka pannebånd, og en Stormberg jakke over, samt et par joggesko på beina. Hun jeg skulle på møte med, trodde jeg hadde jogga *ler hysterisk*



Neida, dette er KOMFORT klær sa jeg. Onepiece var enkelt å kle på, joggingsene var lette å trø inn i, stormbergjakka var for å skjule onepiecen, og pannebåndet for å skjule den stygge sveisen. Har nemlig sånn kort sveis som ligger så pent framover hver morgen, som om alt håret i nakken har prøvd å komme seg fram i panna. Så med et pannebånd så ble det lit mere sånn rett opp -lykketroll.

Jeg og dattern min sovna sammen på sofaen i kveld, slitne som vi var.

2 kommentarer:

  1. OnePiece du? Godt den er brukendes til noe mer fornuftig enn bare å ha på seg.. beklager men liker ikke det plagget. Hvertfall ikke på voksne mennesker. Men, i ditt tilfelle var det jo snakk om å kunne ha på klær i det hele, så da er det vel greit :)
    Ser for meg ett pent LykkeTroll om enn litt i farta LOL

    SvarSlett
  2. Den Onepiecen er jo litt upraktisk når man skal på do da haha.. vel, jeg er snart 40 år så jeg går aldri ut med den (dette var første gangen og prøvde å skjule den med en jakke utenpå hehe) Den er som regel i bruk etter et bad om kvelden, eller i campinvogna der ingen ser meg hihi..
    Koselig at du legger ned kommentarer, det gjør meg glad :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails