søndag 3. oktober 2010

Fakta om infrarøde klær (vivitex)

Bilder: Biadesign



Jeg har selv en del vivitex, har igrunnen nok til å kle meg fra topp til tå. De to produktene over her har jeg og jeg har god nytte av det til tider. Det gir en god varme til verkdende ledd. Jeg bruker vivitex i sammen med mye ull. Ullen har nemlig også en spesiell egenskap mot verkende ledd og muskler.




Enkelt fortalt så er det slik:
 Vivitex er klesmerke, som er vevd av Nexus fiber .Nexusfiberens egenskaper er at den  gir ut en konstant svak infrarød stråling, photon stråling,

Photon stråling er en fri energi som kun kan brukes av de minste komponentene, -
atomene. Denne strålingen er en naturlig og fysiologisk perfekt stråling når
den berører kroppen. Photonstråling "ryster" store vannmolekyl klaser, som
dermed omorganiserer seg, i flest mulige kjeder med 3 oksygenatomer,
som er det optimale for oss.


Fakta om infrarød stråling

- fra et menneskelig perspektiv den mest ”naturlige” av alle typer stråling
- blir kontinuerlig avgitt og absorbert av alt liv på jorden.
- avgis fra alt oppvarmet materiale
- produsere varme når det blir absorbert
- er inndelt i lange og korte bølgelengder for klinisk bruk
: Low J., Reed A.: Electrotherapy Explained: Principles and Practice
Kilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails