mandag 25. oktober 2010

MAMMAMIA!!


Til torsdag skal jeg og bestevennina mi, hoppe på en buss til Oslo, ligge på hotell, og så skal vi på mamma mia musikalen! Har bestilt hotellrom med badekar, så vi skal virkelig boltre oss på hotellrommet, med skumbad, internett, tv, ja som bare to landsens jenter kan! Vi gleder oss virkelig til å komme vekk fra hverdagens stress og kjas og mas, og se MammaMia, det er noe vi begge har drømt om lenge!

Så på torsdag morra, så kommer jeg drassende med min store trillekoffert, med pc over skulderen, og hopper på bussen med venninna mi, og tuter innover. Vi hadde leid et spahotell som tilfeldigvis hadde stengt spa avdelingen den perioden vi skulle inn der, så jeg har mast meg til et bedre rom på hotellet, og dette kan bare bli HIMLA bra!Vi er veldig spente på hva vi fikk av hotellrom, og skal skrive mere om dette med bilder og det hele når vi kommer så langt. Først må vi finne en grei buss, et bra buss selskap som har bra seter, og bra komfort, og så må vi ha et bra hotellrom, vi er spente på alt, som kan skje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails