fredag 10. desember 2010

Julebord, eller ikke..?

Lider av kvaler. Skal jeg gå på julebord eller ikke, i morra. I det siste så har mine smerter i muskler/ledd/skjelett blitt så mye verre, og de to siste dagene så har det gått i beina på meg, noe som jeg har sluppet ganske godt unna fram til nå. Men nå er det sånn at jeg kan ikke sitte for lenge før jeg nesten ikke kan reise meg, og hvis jeg må ned i kne for å hente noe eller åpne en skuff eller annet, så knaser det som et helt pukkverk inni beina mine.

Jeg prøvde kjolen som jeg kjøpte i London i sommer, som jeg skulle ha på julebordet, men etter en oppgang i vekten min så ser jeg ut som en virkelig dårlig stappa potetsekk. Noe så uappetittelig har jeg ikke sett meg selv i. Så da er jo valget lett da, å gå på julebord i en stappa potetsekk, eller bli hjemme i joggingsen, på sofaen, med mine barn og familie, med gryterett og julebrus, frister mere.






Man sier jo, at man har godt av å komme seg ut litt.. men hva om det frister bare mere  å sitte hjemme? alkohol, masse ståk og bråk, samt kø kø og kø, gjør at jeg fint klarer å skippe over det julebordet.

Er det noen som er uenig eller enig med meg?

1 kommentar:

  1. Kjenner meg igjen der....har for ikke så lenge siden fått vite at jeg har fibromyalgi....ikke så greit bestandig.....vet egentlig ikke så mye om dette - ennå - så kom jeg tilfeldigvis over bloggen din - jeg får lese den en dag jeg er mere våken :):) så kanskje jeg blir litt klokere .

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails