fredag 3. desember 2010

Omega3 for ledd (Triomar)


Etter å ha måttet begynne å tenke litt på mine smertestillende, at det nok ikke er så sunt å gå på disse over lengre tid, så må jeg begynne å tenke litt alternativt.. (som om ikke jeg har gjort det i alle år og prøvd alt.. men, ) så da må jeg gi det en sjanse.

Jeg hadde hørt om omega3 og at det fantes en som var høykonsentrert,og skulle være bra for leddene, så jeg leste litt rundt på nettet, og fant litt tester, og den som kom best ut i test i tv2, var Eldorado sin Omega3. Men jeg leste også om mange som bruker Triomar, og var fornøyde, så da kaster jeg meg ut det.

Har kjøpt min boks på apoteket, kroner 180 måtte jeg ut med for herligheten. Så da gjenstår det bare å se da, om det skjer mirakler med meg i løpet av de neste dagene..

Jeg vil komme tilbake til det og fortelle om hvordan det går.

1 kommentar:

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails