lørdag 5. mars 2011

De syke blir også syke



Jeg er så og si aldri syk av influensa eller forkjølelse eller halsbetennelse eller noe, jeg har hatt syke folk rundt meg men det biter ikke på meg.

Nå har jeg vel skrytt av det lenge nok for jeg våkna opp i går morges med en kaktus i halsen.

Å ha influensavondt i kroppen var igrunnen ikke det verste, for dent typen influensavondt som alle er vant til når de har influensa, den har jeg jo hatt daglig i mange år.

Men her skriver jeg litt av mine egne tips til hvordan komme seg gjennom en sånn "syke".


Løp og kjøp. Denne her funka faktisk for min hals. Den koster en femtilapp på apoteket men absolutt verdt det.


Paracet og ibux hver 4 time. Gjennom hele dagen.


Hold deg varm. Ha på en god hals gjennom dagen og ikke ha gjennomtrekk.

Drikk mye



C vitaminer, brusetabletter, de får du på apoteket, og jeg tar flere glass av de i løpet av dagen. Jeg føler at det går fortere over da og jeg får mere energi.

Spis! Kroppen din vil ikke gjøre den samme jobben med å kvitte seg med dritten, om du lar være å spise, da går bare prosessen senere. Men få nå i deg noe SKIKKELIG mat , hjelper lite med chips og sjokolade.. men det har du vel ikke lyst på alikevel så..

God bedring!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails