tirsdag 15. mars 2011

Trening?





Fordelene med å trene:

Trening har positive effekter på forstoppelse, overvekt, muskelstyrke, reaksjonstid, humør og seksualliv. Det er holdepunkter for at trening også kan redusere risikoen for tykktarmskreft, prostatakreft og brystkreft, og i fremtiden vil det komme mer dokumentasjon på slike sammenhenger. Dessuten vil trening forhindre stive muskler og ledd.





Trening har til nå vært litt uaktuellt for meg, jeg har den dørstokkmila... you know.. men man komme ikke unna det at trening er sunt for kropp og sjel, og jeg har KUN helsemessige bra gevinst av det.

Jeg vil se litt på mulighetene her rundt, her jeg bor, og hvis jeg begynner å trene så vil jeg legge ut en del om det her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails