fredag 25. mars 2011

Vår!!





Det er vår i luften, og det KJENNES!!!


Merker at humøret blir bedre, man kan slå opp dørene og slippe våren inn.

Det er mange av oss som er i vinterdvale hele vinteren og det er ekstra tung å gå så lenge og være i dvale.

Vi bør kunne finne gledene om vinteren også. Våren og sommeren er alt for kort, til at vi kan bruke halve livet vårt på å gå i dvale.

Jeg skal allerede nå begynne å tenke ut noen grep jeg kan ta for neste vinter som kan gjøre den litt kortere.

Det er jo de som er i syden i fire måneder i året,men det er nok ikke mulig for meg å få til. Men om jeg skal ha en sydentur, så bør jeg kanskje legge den til vinteren istedetfor på sommeren eller våren.


Ønsker alle en nydelig dag i vårsola, for de som har fått den. Og dere som enda har snø, jeg ønsker snøen langt ditt peppern gror for dere, :-)


Og så har jeg en gledelig nyhet, mest for meg selv da, men siden jeg begynte å legge om livet og kosten, så har jeg gått ned 8 kilo :-) :-)Kun med lavkarbo!!! og min ekstra gevinst er mindre vondter, bedre humør, mere energi, hvorfor i allverden skulle jeg nekteet meg selv dette, og den som tror at man belønner seg selv med en pose smågodt, de burde vite at de straffer seg selv mere enn de belønner seg. Jeg anbefaler ALLE å prøve!!

2 kommentarer:

  1. Så godt at du føler deg bedre med lavkarbo :D Går etter lavkarbo jeg og, og jeg merker stor bedring! Og merker fort om jeg har fått i meg for mye karbohydrater.
    /myr

    SvarSlett
  2. Ja jeg kjenner det jeg også om jeg har spist noe karbo bomber i helga for eks.. da kommer smertene i hendene med en gang nesten og skuldra begynner og så nakken osv..

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails