mandag 29. november 2010

Bor du i Vennesla eller i Kristiansand?


Har du lyst til å ut å gå tur tre dager i uka, og om vinteren kanskje ta noen turer i lysløypa på ski? Jeg pleier å gå tur hver kveld men har hatt en fast turkamerat som har gått sammen med meg, men vedkommende har begynt å jobbe og kan ikke gå med meg lengre.

Jeg pleier å gå tur rundt Moseidmoen her i Vennesla noen ganger når jeg klarer det,  Jeg kan tenke meg å gå , og tiden må bli sånn rundt kl 20,da jeg legger min lille gullunge først.  Bor du i Kristiansand, kan vi jo møtes en plass på halvveien.


Det viktigste er at noen gidder å gå tur med meg, for jeg mangler motivasjon når jeg må gå alene! og så er det så myye koseligere å ut å gå sammen med andre! jeg kan ikke gå på dagtid for da er formen verst. Noen kvelder klarer jeg ikke, men jeg prøver det jeg kan for å komme meg ut. Den turen jeg pleier å gå er rett vei hele veien, ingen bakker. Den er lett å gå.

Hvis du har lyst å bli med, så er det en mail adresse på siden her, du kan skrive til meg på. Håper at det er noen fra "Bygda" mi som leser her og vil bli med ut.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails