torsdag 11. november 2010

Sånn går no dagan

 Du har stått opp, og sitter i morgenkåpen, med kaffikoppen. Du ser rundt deg og sukker dypt.. du skulle ha rydda ut av den oppvaskmaskinen, og de klærne som er i vaskemaskinen, må ut og henges opp. Badet ser helt bomba ut.. skulle tatt det også..

Men først må du ha en lang varm dusj, eller varmt bad for å i det hele tatt fungre. Eller nei, først kaffe, så noe mat, så et bad/

Middag.

Rydde inn i oppvaskmaskinen igjen. Tørke av bordet.

ja så var det den klesvasken ja..

Men nå MÅ du ha en pause.

Klarer du å prioritere? jeg har vært nødt til flere ganger å gå i meg selv og lage meg noen rutiner som gir meg mere tid innimellom, og det gir dagene mine GLEDE. :-)














.............sovner på sofaen...



.(og våkner med stiv nakke og vondter over alt)

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg SÅ igjen..

    SvarSlett
  2. Akkurat som å lese om seg selv, fint skrevet:-)

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails