mandag 1. november 2010

Bad bad day


De er ille de dagene når man ikke kommer seg ut av sofaen, og alt er bare vondt, tilogmed taste på pc, er vondt.
I dag har jeg ligget på sofaen med varmeputer pledd,og x antall One Three Hill episoder. Har sittet med et digert koppehåndkle mot ansiktet for å tørke opp alle tårene som har rent, av Peyton som ligger i koma og hennes elskede Luce ved siden av, ja og den søte lille babyen, Nathan som kommer til NBA, og lille Jamies reaksjon, Og Dan som faller sammen på golvet og omfavner den gamle treneren sin, vel, det ble litt for mange av de heftige scenene på en gang, så tårene bare rant fritt. Buuh! er helt utgrått her, og kroppen er ikke noe bedre i form. heller.

Painkillers er lagt bort på dagtid, finner ingenting som hjelper annet enn noen remser med vivitex som faktisk lindrer litt. Jeg er fan av å tenke at naturmidler er det som  hjelper meg mest, alså, varme bad, varme pledd og gode varme nakkeputer. Piller sucks. Men noen ganger MÅ man bruke de. Jeg velger å ta de helst på kvelden, for en god nattesøvn er UNDERVURDERT!

Jeg startet tross alt dagen med en nydelig deilig aromamassasje, men så har jeg også trasket i oslo City med høye hæler i to dager..

Ikke smart...


men absolutt verdt det!!

...så takk anyway, Beate, You made my day, and you always do! Aroma massasjen er noe av det beste jeg kan få, og ville aldri vært den foruten

.. med smerter, hvordan skal vi leve? skal vi bare sitte der, fordi vi ikke orker? Skal vi ikke unne oss noen gleder i livet fordi vi er syke?


Det er noe å tenke på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails