fredag 26. november 2010

Ren rekreasjon?


En smarting har laget små hotellrom ute i skogen, uten telefon og nett og alt det der... hadde vært noe det.. *sukk* hvem trenger ikke å senke skuldrene, spesielt når de gjør så vondt hele tiden..?

Lengter meg til syden og varme strøk jeg da, men hvorfor er alltid det halv pris på sydenturer når jeg IKKE har råd *ler* Typisk eller?

Hva er rekreasjon for deg? om man senker kravene litt, så er det ikke nødvendigvis en dyr sydentur eller hotell opphold som er tingen, det kan koste skjorta, men hva med å låne ei hytte av noen venner? eller leie en hytte for en helg?

Jeg så gjennom hytter til leie på finn.no, og jeg ble overrasket over hvor mye hytter som er til leie! og utenom sesonger, så var det faktisk ikke så ille dyrt!

Rekreasjon for meg kan være  å bare få sitte alene hjemme litt, at det er stille i huset, ligge på sofaen eller ta et varmt bad.. man er nødt til å ha de "små" rekreasjonene i hverdagen, for om man går bare å lengter etter hotellromm med all inclusive, eller syden og varme, så vil skuldrene være helt oppunder ørene før du rekker å si kake.




Finn din egen lille avslapning, timeout i hverdagen. Og vær ikke redd for å si til de rundt deg, at nå må jeg ha en pause, og bare være litt i fred en stund. Og vær ikke redd for å be om hjelp! om det er til barnevakt, til litt husarbeid, eller andre ting..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails