torsdag 18. november 2010

Leter du etter LYKKEFØLELSEN..?



Jeg har virkelig lett etter den lenge nå. Jeg har i det siste funnet noen små lykkefølelser, og de er så gode å kjenne på, det er slik at jeg føler meg litt bedre i kroppen også.

Har jeg motgang, verker kroppen mere

Har jeg glede så verker kroppen mindre.

Noen små tips for en lykkefølelse, til dere fra meg.



♥  Ta det et deilig varmt bad, tenn lavendel lys eller hva du har, og sett på badet og slukk lyset.

♥  Unn deg litt førjulsfølelse,og spis litt clementiner og brenn masse lys, og kjøp deg en boks med pepperkaker,mens du blar i ukebladene som nå er spekkfulle av juleinspirasjon.

♥ Bak noen brød og unn deg noen skiver hjemmebakt brød med brunost, og en god te. Lurt å kjøpe inn et par litt ekstra gode teer, og et par litt luksuriøse fine tekopper. Litt hverdagsluksus kan gjøre susen

♥ Inviter et par venninner på besøk en kveld og ha en jentekveld, garantert du kommer til å få deg en god latter

♥ Lei en komedie! Du vet, en god latter forlenger livet!!

♥Rydd i klesskapet ditt, kast gamle plagg som ligger underst, eller gi dem vekk til freetex, så får du ny plass i skapet til noe nytt, en ny genser eller ny bukse..

♥Ta et fotbad. Vet du hvor viktig føttende dine er? de bærer hele kroppen din, og trenger å hvile litt. La de få være i varmt godt grønnsåpevann mens du filer neglene dine, og har en maske i ansiktet..en liten spa opplevelse :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails