lørdag 13. november 2010

Ikea-banning




Jeg har vært på Ikea i dag. Og jeg må bare for ente gang, bryte sammen og tilstå, at kroppen min egner seg ikke for ikea -gåing.

Det har bltit en del Ikea-banning i dag. Å gå med en kurv foran seg er vel og bra, men når den begynner å bli tung, og du skal holde den rett i svingene, da bruker man først armene for å styre, og overkroppen sånn halvveis bøyd framover og til siden, og begge beina for å bremse opp og støtte overkroppen. Den stilen der, er kun en idrettsutøver verdig, ikke en som har fibromyalgi og veldig mange vondter i kroppen. For alle muskler som kunne spennes, de ble spent.

Og verre skulle det bli. Ryggen begynte å verke etter en runde rundt hele senteret bare for å finne en avdeling som tilfeldigvis var på andre siden, og snarveier mellom avdelingene FINNES ikke, så her måtte man bare gå og gå og gå.

Jeg prøvde å finne utgangen fler ganger og tilslutt måtte jeg spørre ei dame og hun svarte , sånn litt tørt, "vel, det fins bare en inngang og en utgang"  JA DESSVERRE FOR MEG!!

det beste med hele ikeabesøket var igrunnen turen hjem, nest etter kafebesøket da. De noe litt usmakelige kjøttbollene glei ned, og kaffien og nøttekaka var jo god da.

Og så fikk jeg da billige og greie varer med meg hjem da.

MÅ bare linke til denne her, som heter Ikea-banning, ja jeg kan vel igrunnen være enig med han her da haha..

1 kommentar:

  1. Ikea er ein grusom plass å gå på, dersom ein ikkje har kropp som fungera. Berre eg tenker på å gå på Ikea så streika kroppen min...

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails