fredag 26. november 2010

Yoga yoga yoga...*!!



Kan ikke få snakka nok om det! nå skal jeg presentere for dere en ny blogg som jeg fant i dag, den skal få ligge på siden min her, slik at de som vil kan følge den, og lese litt mere om yoga. Dette må være den beste "sporten" eller "treningen" for de som sliter med kroniske smerter. Det foregår veldig rolige bevegelser, og man roer ned kroppen samtidig.

Fløyelstre, -yoga, te og glede..


Jeg vet ikke så mye selv, men er sulten på  mere info om dette. Og jeg har funnet en yoga instruksjonsfilm jeg vil prøve meg litt på. Er det noen av dere som har forslag til en bra yoga Dvd?


Jeg søkte litt på nettet, og fant noe interessant, som handler om psykoterapi og yoga! Veldig interessant, det er på engelsk, men du kan bruke google oversetter. Her finner du den spennende artikkelen.

Et lite utdrag, oversatt til norsk:


"Emosjonelle minner lagres i kroppen din,"

2 kommentarer:

  1. Har lyst til å begynne med yoga :) Er det vanskelig?

    SvarSlett
  2. Linn, det er litt forskjell men jeg har en yoga film som er for "nybegynnere" og den er helt fin. Yoga er for alle og det er en rolig form for trening.

    SvarSlett

Takk for at du legger ned en kommentar i bloggen min :-)

Related Posts with Thumbnails